onsdag den 28. december 2011

dumme formspring ;(( onde mennesker gør mig ked

Altså i starten virkede det der ''formspring' helt vildt sjov og 'fun' he!!! men så begynte det lige som at blive lidt underlig og folk skrev nogen hæslige og sårene ting som gjorde mig ondt inden i mig selv !! ;((  det borede et dybt sår og jeg er rigtig træt af denne dumme side allerede kaldt FORMSPRING!! men jeg fortsætter med at ha det for jeg vil stå fast ved min holdning :)) hmm men nogen gange er livet bare ikke som det burde være!!!!!!! synes folk skulle forstå mig okay bare fordi jeg kan li heste er jeg jo ikke en der ikke kan ha det 'fun' og jeg er stolt af mit chinese blod og det synes jeg alle burde være og jeg ved jeg er noget specielt !?!?!? hmm men husk at ansøg min Gsm den hedder kinapigen ;D op med humøret til mig !! hilsen Ditta vi ses hmm he

Ingen kommentarer:

Send en kommentar